کسب درآمد مدرن از اینترنت
کسب درآمد مدرن از اینترنت
کسب درآمد مدرن از اینترنت

آموزش کامل سایت Mytrafficvalue

سایت Mytrafficvalue یکی از سایتهایی از است که درآمد بسیار بالایی را از طریق خرید و فروش سهام و سرمایه گذاری پلن های ثابت و روش های دیگر میتوان کسب کرد. این سایت به میریت قوی JO مدیر سایت paidverts اداره میشود.

My Traffic Value

 

برای ورود به سایت، با یوزر و پسورد Paidverts نیز میتوانید وارد شوید.

اگر قصد سرمایه گذاری ثابت دارید (FTQ) میتوانید یکی از پلن های سرمایه گذاری را انتخاب کنید. و بعد از مدت تقریبی که توسط سایت معین شده است سود شما بازخواهد گشت. از  طریق ستون سمت چپ گزینه Invest را انتخاب کنید که این صفحه ظاهر میشود:

سهام

1-پلن %170.2: در این پلن شما با سرمایه گذاری موجودیتان میتوانید بعد مدتی 170.2% سود دریافت کنید. که بستگی به کارکرد سایت ممکن است مثلا 1 ماه تا 1 سال متغیر باشد. من خودم در این پلن در 70 روز سودم را دریافت کرده ام. با انتخاب این گزینه، صفحه زیر ظاهر میشود.

170.2

در این صفحه در بخش Enter an amount to invest نوع حسابتان را تعیین کیند و در کادر کوچک مبلغ دلخواهتان را انتخاب کنید سپس دکمه invest  را بزنید. در پایین ترین قسمت این صفحه میتوانید جزییات پلن انتخاب شده خودتان و پیشرفت آن را مشاهده کنید.

2- پلن %200 و %240: سود این دو پلن در 365 روز کامل میشود یا به عبارتی یکساله است. و تفاوت این دو در این است که برای پلن %200 باید 1000 دلار پرداخت کنید، و برای پلن %240 باید 500،000 دلار پرداخت کنید.


3-اگر قصد خرید یا فروش FTQ را دارید به این قسمت مراجعه کنید و با توجه به سقف و کف قیمت تعیین شده در صفحه فروش میتوانید  پلن ها را قرار دهید و همچنین در تب Marketplace سهم دیگران را خرید کنید.

4- قسمت Profit Shares: به جز پلن های فوق در این قسمت بورس سهام وجود دارد و مجزا از پلن های سرمایه گذاری هستند و جزء قسمت مهم سایت به حساب می آید. با زدن این دکمه به صفحه ای مطابق شکل زیر منتقل میشوید. و یا با لینک mytrafficvalue.com/shareholders میتوننید وارد شوید. در شکل زیر بالاترین قسمت صفحه را مشاهده میکنید.

shareholders

1- با انتخاب این دکمه لیست کلیه سهام داران سایت را به ترتیب مشاهده کنید.

2- با انتخاب این دکمه روند کار با پنل بورس و شرایط استفاده از آن را مشاهده میکنید.

3- با انتخاب این دکمه میتوانید اطلاعات بسیار زیادی را در مورد همه کاربران و در همه فعالیت هایشان مشاهده کنید و البته برای دسترسی به این قسمت شما باید حداقل 1000 سهم داشته باشید.

و اما کمی پایین تر دز تب Marketplace پنل خرید سهم را مشاهده میکنید:

پنل خرید

در اینجا امکان خرید و فروش سهم برای شما آماده میشود. برای خرید، تعداد سهم مورد نیازتان، قیمت هر سهم به دلار و نوع حساب مالیتان را در کادر نشان داده شده وارد کنید و در نهایت دکمه خرید را بزنید. اگر سهم شما در آن لحظه خریده شد که هیچ...  وگرنه ثبت میشود و منتظر رسیدن قیمت به آن مقدار میماند تا بصورت اتوماتیک خریداری شود و میتوانید آن را در تب MY shares مشاهده کنید.

کمی پایینتر از محل خرید، محل فروش سهم را میبینید. این قسمت نیز مشابه تصویر بالایی میباشد با این تفاوت که بعد از وارد کردن تعداد سهم دلخواه برای فروش، قیمت هر سهم به دلار و نوع حساب (که سهام با آن خرید شده بود) در نهایت روی دکمه Sell کلیک کنید. البته از دکمه Sell your shares در تصویر بالا نیز میتوانید این کار را انجام دهید و همچنین برای خرید نیز در پنل فروش میتوانید روی دکمه Place bid to buy کلیک کنید و در صفحه ای مجزا مبلغ خرید را وارد کنید.

 و حالا تب My Shares را باز کنید. در بخش اول مقدار سهم موجود در هر حساب را میبینید. در بخش دوم (My Shares Pending Sale) سهم های منتظر فروش که ثبت شده اند نمایش داده شده است که میتوانید فروش را لغو کنید. در اینجا نیز برای فروش یک دکمه تعبیه شده است.

 در بخش پایینی یا My active bids سهم های منتظر خرید نمایش داده شده اند. در اینجا نیز یک دکمه دیگر برای فروش مجدد وجود دارد. در بخش های پایینی هم تاریخچه خرید و فروش سهم به دلار و تاریخچه خرید و فروش سهم به BAP نمایش داده شده است.

 در این سایت نیز همانند سایت پیدورتس تعدادی بازی وجود دارد که جایزه های آن به دلار میباشد ولی در پیدورتس جایزه ها به BAP بودند که تعدادی از بازی ها در این لینک آموزش داده شده است.

توضیحاتی هم در مورد My Account

در ستون سمت چپ گزینه my acount را برگزینید.

در تب SUMMARY در بخش My Refferals تعداد زیرمجموعه ها و لینک زیر مجموعه گیری شما نشان داده شده است. در سمت راست این بخش دکمه به این شکل   تعبیه شده است که در آن درصد کمیسیون هایی که از تمام قسمت ها اعم از بازی هایی که زیرمجموعه های شما انجام میدهند، کلیک ها، سهام ها و غیره که نصیب شما خواهد شد را نمایش میدهد.

دربخش My Investments پلن هایی که خریداری کرده اید (FTQ) را نشان میدهد که در ستون timer تعداد روز تقریبی برای اتمام زمان پلن نشان داده شده است.

تب profile و Emails مربوط به اطلاعات حساب کاربری میباشد. و بقیه تب ها به ترتیب؛ تاریخچه حساب مالی، تبلیغات در mytrafficvalue، وقسمتی که فعلا فعال نیست.

بقیه گزینه ها در ستون سمت چپ مربوط به انواع آمارهای سایت هست که اگر مایل باشید آنها را تحلیل میکنید.

اگر گزینه Forume از ستون سمت چپ را انتخاب کنید وارد فروم سایت میشوید که برای پیدورتس و mytrafficvalue مشترک است. بخش news اخبار روزانه سایت را نشان میدهد در اینجا تاپیکها را فقط مدیر سایت میتواند شروع کند که اخبار مختلفی را روزانه ارسال میکند. همچنین مقدار تبلیغات ارسالی روزانه را در اینجا مشاهده میکنید. با انتخاب یکی از تاپیک ها البته در بعضی از آنها یک چنین لیستی را میبینید:

گروه ها

 

 

در این لیست درآمد تقریبی تبلیغات هر گروه در روز جاری نشان داده شده است. از سمت چپ؛ ستون اول گروه ها، ستون دوم درصد تبلیغات هر گروه،ستون سوم ارزش کل تبلیغات هر گروه،ستون چهارم تعداد اعضای موجود در هر گروه، ستون پنجم ارزش تبلیغات به ازای هر کاربر موجود است.

سوالی باشه در خدمتمچشمک


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: